Kan vi ikke bare lage en hjemmeside og en facebookside da?

Kl 12.00 - 16.00

Pris

kr 2 500,-

OM KURSET

Under kurset vil Kim gå gjennom:


1. Hvordan tilpasse vårt digitale inntrykk til merkevareplattformen og markedsplanen

-Hva er en merkevareplattform? Og hvorfor er den så viktig?

-Medieplan

-Resultatsporing


2. Valg av kanaler. Går igjennom demografi i de forskjellige kanalene.

-Facebook

-Instagram

-Snapchat

-Tiktok

-Digitale banner


3. Hjemmeside.

-Hva er målet med den?

-Direkte salg?

-Informasjon om tjenester?

-Hva er viktig å huske når en setter opp hjemmesiden?

-Cookies


4. Praktisk øvelse



 

Om foredragsholder

Kim Paulsen, han har jobbet med salg og salgsutvikling de siste 9 årene. De siste 3 innen markedsføring hos MST. Kim jobber tett med kundene for å sørge for optimalisering av det digitale inntrykket. Hvordan kan vi optimalisere bruken av sosiale kanaler, hjemmeside og budskap via digitale banner til hver enkelt kanals demografi. Hvordan kan vi samle data slik at vi ikke havner bakerst i køen når 3parts cookies utgår?

Kim Paulsen,
Markedsrådgiverne ST